Home » » Wawa Zainal tunagan orang ketika bernikah dengan Aeril Zafril

Wawa Zainal tunagan orang ketika bernikah dengan Aeril Zafril

Satu demi satu cerita yang dibongkarkan oleh media mengenai Wawa Zainal dan Aeril Zafrel. Walaupun telah selamat bernikah dan dikurniakan seorang anak, masih banyak perkara yang rupa-rupanya disembunyikan oleh mereka. Salah satu daripadanya ialah Wawa Zainal adalah tunang orang ketika bernikah dengan Aeril Zafrel.


Tunangnya yang bernama Abdul Rashid telah membuat pendedahan ekslusif menerusi BiPop. Menurut Rashid, dia bertunang dengan Wawa atas desakan keluarga Wawa pada Jun 2010, iaitu selepas beberapa bulan Wawa diterima sebagai artis MiG, bagaimanapun ketika itu dia belum terbabit dengan mana-mana projek filem. Majlis pertunangan berlangsung antara keluarga saja di Lahad Datu, manakala mereka berdua berada di Kuala Lumpur.

Berkenalan sejak tingkatan 5, Abdul Rashid telah pun menghantar keluarganya untuk memutuskan pertunangan mereka secara rasmi pada hari Jumaat lalu. Nantikan artikel seterusnya untuk membaca pendedahan yang dilakukan oleh Abdul Rashid mengenai hubungannya dengan Wawa Zainal.



Share this article :
 
Copyright © 2017. Drama TV Full